Sunday, 8 February 2015

healthy breakfast ideas

V tomto článku bych vám chtěla ukázat mé oblíbené recepty na zdravé snídaně. Od té doby co se snažím jíst zdravě tak poctivě každý den snídám. Dříve jsem snídala jen když sem měla ráno čas nebo jen o víkendech. Nechápu jak jsem mohla vydržet bez snídaně protože teď bych bez snídaně neodešla z domu :)
čokoládové vafle
2 vejce, 1 banán, 2 lžice žitné mouky, lžíci kokosového oleje, lžíci kakaa ale nemusí být pokud vafle nechcete čokoládové. Na ozdobení kokos a nějaké ovoce :)

malinová ovesná kaše
hrnek mandlového mléka, tři lžíce směsi na ovesnou kaši, 1 banán, 8-10 malin. V hrnci si udělejte ovesnou kaši (já kupuji tu v Marks&Spencer) ke konci vaření pak dále přidejte banán a maliny.

ovesné sušenky
Budete potřebovat baliček ovesných vloček, mandlí, brusinek, rozinek, 2 vejce, kokos (ale nemusí být), 3 lžíce javorového sirupu nebo medu, 1 lžíce kokosového oleje, dvě lžíce sezamových semínek. Tohle vše smíchejte a dávejte sušenky na plech s pečícím papírem. Pečte na 180°C kolem 10minut. Po upečení se sušenky trochu rozpadají, tak je nechte vychladnout a až pak sundavejte z plechu ;)

rychlé palačinky
1 vejce, 1 banán, lžičku prášku do pečiva. Dejte do mixéru a rozmixujte. Ze vzniklé směsi už pak jen dělejte palačinky. 

jogurt s ovocem, muesli a medem
Nejlepší snídaně když ráno nemáte čas. Jen smícháte obyčejný jogurt, ovoce, muesli a lžíci medu :)

borůvkové smoothie
1 banán, dvě lžíce borůvek, trochu mléka a občas ještě přidám šťávu ze čtvrtky limetky :)

Co snídáte rádi vy? :)

2 comments:

  1. Super článek! Všechno vypadá velice lákavě :)

    ReplyDelete
  2. děkuji! Ty palačinky udělám na Valentýna :-)

    ReplyDelete