Sunday 28 December 2014

what i got for christmas

Dnes mám pro vás článek o tom co jsem dostala k Vánocům. Tímto článkem se nechci chlubit co jsem dostala, jen vám chci ukázat co mi udělalo o letošních Vánocích radost ;)
První věcí kterou jsem si přála byl parfém. Dlouho jsem přemýšlela jaký. Rozhodovala jsem se mezi Daisy od Marc Jacobs a Chloé. Nakonec jsem si vybrala Chloé a  jsem nejspokojenější. Nádherně voní :)
Dále jsem dostala pár věcí od treackle moon. Malinový sprchový gel a mini verze sprchového gelu a tělového mléka. To kokosové tělové mléko si budu muset pořídit ve velké verzi protože to voní naprosto dokonale.
Knížky si přeji každý rok. Letos jsem neměla žádné vybrané tak tyhle byli pro mě překvapením. Dostala jsem The Perks of being a wallflower což je jeden z mých oblíbených filmů. Dále Horns, kterou bych si asi sama nevybrala ale už jsem přečetla sedm kapitol a zatím se mi líbí :)
Každý rok si také přeji nějaké oblečení. Letos jsem dostala černou kabelku se zlatými detaily, bílou košili s krajkou a mint svetr.
Dále jsem dostala dva přívěsky na náramek pandora

Jaké jste měli Vánoce? A co jste dostaly vy? :)

6 comments:

  1. nádherné dárečky :)

    ReplyDelete
  2. Já měla letos ježíška teda pěkně štědrého! Dostala jsem objektiv k foťáku - pěknej širokáč:-) i parfém co jsem si přála, nějaké kuchařky a věci k vaření:-)

    ReplyDelete
  3. Super darčeky!! :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Já teda letos skoro nic nedostala, ale k těm parfémům.. taky jsem volila mezi Chloé a Daisy a u mě to pro změnu vyhrála Daisy a taky jsem spokojená! Uvažuju, že si dokoupím na jaře Chloé ať to mám kompletní:D

    www.boredandboringblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Ten mintový svetrík je krásny!
    Ja som si vypýtala DownTown od Calvina Kleina a nemenila by som za nič na svete :) Spolu s Victoriou Beckham- Signature patrí k mojim obľúbeným :)

    ReplyDelete