Saturday 13 December 2014

primark haul

Dneska mám pro vás haul z Primarku. V Primarku jsem byla poprvé a byla jsem nadšená. Doufám, že jednou bude i u nás. Na jaře se chystám do Primarku znova ale určitě pojedu v týdnu, protože o víkendu tam bylo hodně lidí. Jinak co si koupit a nekoupit. Dopočuju doplňky ať už šály, šátky, náhrdelníky ty byli kolem 3-4 € pak pyžama, spodní prádlo atd. A teď už k tomu co jsem si koupila :)


šedá deka s vločkami - 6 €
Nejvíce jsem se asi těšila na primark home. Vybrala jsem si šedou deku s vločkami, je krásně hebká a na zimu bude úžasná :)

béžová kruhová šála - 4 €      oboustraná šála - 7€
Dál jsem si koupila dvě nové šály. Mám jeden plný šuplík šál a šátků a musím mít pořád další a další :D. V Primarku jich měli tolik, že jsem si nemohla vybrat ale když už se mi líbíla tak se mi zase nelíbil materiál. Nakonec jsem si koupila tyto dvě. Ta béžová je kruhová. Druhá má z každé strany jiný vzor a vypadá moc zajímavě když si jí uvážete tak, že jsou vidět oba ty vzory

růžové pyžamo - 6€       šedé pyžamo - 5€
V Primarku mají ty nejúžasnější pyžama. Vybírala jsem snad půl hodiny a pořád jsem se nemohla rozhodnout jaké. Koupila jsem si dvě. Jedno s mopsíkama a druhé obyčejné šedivé s kostičkovanými kraťasy. 

ponožky - 3 €   boty - 3€
Dál jsem si koupila obyčejné černé ponožky a spodní prádlo které jsem nefotila. Pak jsem si ještě vybrala šedé vánoční ponožky a boty na doma, které jsem u nás v HMku viděla za 299,- a v Primarku je mají jen za 3 €.  

triko - 4 €
Oblečení jsem moc nekupovala. Jediné co jsem si koupila je toto pruhované triko a pak jsem si vybrala ještě jednu věc k Vánocům ale tu vám teď samozdřejmě neukážu :)

3 comments:

  1. tá deka je neuveriteľne krásna. A takéto pyžamko len za tak málo eur ? Musím sa vybrať do Primarku niekedy, pretože ako vidím, majú tam krásne veci. Ešte som tam zatiaľ nebola, ale musím to napraviť ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Také mě zaujala deka, je opravdu nádherná, ale to všechny kousky :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj, děkuji moc za tento velice krásný a parádní haul, kdybych mohla, tak bych také nějaký haul udělala, ale jelikož neumím ani moc dobře psát a nechce se mi sestavovat nějak složitěji nějak vlastní blog, tak to dělat nebudu a jediné, komu se se svými věcmi "chlubím" jsou moje kamarádky nebo dcerka, kterou to ani tolik zase nezajímá :D Já jsem si nedávno pořídila moc krásná pyžámka a tak doufám tedy, že až je všechny vyzkouším, budu nadšená ze všech, protože zatím jsem ze všech nadšená byla, ale ještě mi jich zbývá asi 3-4 vyzkoušet, takže potom, kdyby tě to náhodou zajímalo, tak ti hodím tzv. report, jak se mi líbily :) No nic, už tě nebudu zdržovat Christi, měj se krásně a přeji hezký zbytek dne :) Pa a hodně štěstí do nového roku. Ivulenka Navrátilová

    ReplyDelete