Friday 5 December 2014

november favourites


Dnes mám pro vás mé listopadové oblíbence. Začnu dekorativní kosmetikou. V listopadu jsem si oblíbila světle růžovou a ani nevím proč, není to zrovna podzimní barva. Nosila jsem jí jak na očich, nehtech tak na oblečení (ne najednou samozdřejmě, to bych vypadala jak cukrová vata :D). Oblíbila jsem si oční stíny color tattoo 65 Pink Gold. Vydrží celý den a barva je pořád stejně pigmentovaná jako po aplikaci. Dále lak na nehty od Maybelline v odstínu 21 pink in the park. A abych nepsala jen o růžových věcech :D, tak jsem si znovu koupila řasenku od Maybelline the rocket volum express. Tato řasenka je má nejoblíbenější, mám už snad pátou. Je krásně černá, oddělí a hezky prodlouží řasy. Jediné co mi na ní vadí je, že se špatně odličuje ale za ten výsledek se to dá přežít :)


Celý rok dá se říct nemám problém se suchou pokožkou. Ale jak začne zima tak je to jak kdybych měla pokožku někoho jiného :). Na ruce mám ráda krémy od essence. Každý rok si kupuji krémy ze zimní kolekce. Tento dobře hydratuje a navíc krásně voní po vanilce a skořici ♥. Dalším mým listopadovým oblíbencem byl balzám na rty od Neutrogeny. Přes rok mi stačí obyčejné labello nebo babylips ale na zimu potřebuji něco víc. Značku neutrogenu mám ráda, tak jsem zkusila tento a jsem více než spokojená. Výborně hydratuje. 


Na čtení jsem v listopadu neměla moc čas. Tuhle knížku jsem dočetla teprve včera ale můžu jen doporučit :)


Poslední kategorií v mých monthlyfavourites je jídlo, pití. Z pití jsem si oblíbila (jako každý rok touhle dobou) perníkové latté. Z jídla jsem si oblíbila těstoviny s kuřecím masem a brokolicí. Nikdy jsem nebyla zrovna fanoušek brokolice ale za poslední rok jsem hodně zkoušela nové recepty, jídla která jsem ještě nejedla a poslední dobou bych nejedla nic jiného než tyhle těstoviny :) 

A co jste si oblíbili v listopadu vy? :)

3 comments:

  1. Pekný článok! ☺ čítala som ho vážne s nadšením ☺ ten lak na nechty ma vážne zaujal, asi si po neho skočím do drogerky. Color Tatoo ma tiež zaujal, ale stále ma odrádza tá cena. Knihu If i stay, tiež práve teraz čítam, a teším sa na koniec. ☺

    leuslifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete