Monday 10 November 2014

my favourite beauty products - rimmel

Napadlo mě, že bych mohla začít přidávat nový typ článků a to mé oblíbené kosmetické produkty. V každém článku bych vám ukázala od určité značky nějaké mé oblíbené produkty. Myslím, že by to mohlo být zajímavé. Sice vám mé oblíbené  produkty ukazuji v mothlyfavourites ale tam spíše píši o mých momentálně oblíbených věcech. Začala bych se značkou rimmel, která je jedna z mých oblíbených.

pudr Stay Matte
- tento pudr je mým naprosto nejoblíběnějším. Mám už snad páté balení a budu si ho asi kupovat dokuď budou pudr vyrábět. Zmatnění pleť a také pěkně pleť sjednotí. Občas když nemám náladu/čas si dávat makeup tak použiji jen korektor, tento pudr a pleť vypadá moc pěkně. 

makeup lasting finish 25h NUDE
- vyzkoušela jsem už spoustu makeupů ale k rimmelu se vždy ráda vracím. Teď mám oblíbený tento nový lasting finish 25h NUDE. Pěkně sjednotí pleť, středně kryje a hlavně vydží celý den. Mezi mé další oblíbené makeupy od rimmelu patří match perfection a wake me up, které taky můžu jen doporučit :)

lak na nehty 60 seconds
- další věcí jsou laky na nehty 60 seconds. Tyto laky mám snad v drogériích nejradši. Vydží mi na nehtech +- 5 dní, mají na výběr spoustu barev a stojí jen kolem padesáti korun

tužka na oči scandaleys waterproof 
- poslední oblíbenou věcí je tužka na oči scandaleys. Tato tužka mi vydží na očích celý den, nerozmazává se a je voděodolná. Navíc mají spoustu odstínů. Já mám nejradši odstín 003 Brown a 004 Taupe což jsou hnědé odstíny, které si myslím vypadají na očich lépe než černá.


Máte rádi rimmel? Jaké jsou vaše oblíbenné produkty? A s jakými jste neopak nebyli vůbec spokojení? :)

2 comments:

  1. Rimmel mám také moc ráda. Mám jak tento lak tak i pudr který je fajn a tento make-up mám ve skleněném balení a je naprosto výborný :)

    ReplyDelete
  2. ja zboznujem ich puder a laky! co rada nemam su make-upy :)


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    ReplyDelete