Monday 8 September 2014

details of my room

V jednom z minulých článků jsem se vám ptala jestli nemáte nějaké rady na články. Nejvíc jste si přáli room tour. Celý pokoj vám ukazovat nebudu ale dnes vám v článku ukážu alespoň nějaké fotky mého pokoje.

Pokoj mám laděný do fialové, růžové, bílé. Za poslední rok jsem si oblíbila světle modrou, která se myslím k těmto barvám hodí. Jinak jak můžete z fotek vidět mám ráda květinové potisky, pruhy a puntíky. Stěny mám vymalované na světle fialovou a nábytek mám bílý. Chtěla jsem v mém pokoji hodně světlých barev, protože můj pokoj je celkem tmavý i když to z fotek vůbec nevypadá. 

Doufám, že se vám budou fotky líbit :)
INSTAGRAM // BLOGLOVIN 

3 comments:

  1. Dokonalost. Nádherné fotky a nejkrásnější pokojíček :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. kráásne! :) tvoju izbu som vždy obdivovala :))

    ReplyDelete
  3. no tak to je nádherný pokojíček :)

    ReplyDelete