Thursday 25 September 2014

autumn haul


Dnes mám pro vás haul. Za poslední měsíc jsem si koupila nějaké oblečení, kosmetiku atd. Ráda koukám k ostatním bloggerkám, youtuberkám kde ukazují co si koupili a tyto články, videa beru jako inspiraci pro své nákupy. 

Jak jsem psala v článku autumn wishlist, hledala jsem červený duffle coat. Nakonec jsem si vybrala v Bershce, který je přesně podle mých představ. Tento kabát mají ještě myslím v černé, tmavě modré a žluté.


V NewYorkeru jsem objevila tyto trika. Podobné krajkové jsem hledala dlouho ale většinou všude mají jen průhledné a to se mi nelíbí. Já si vybrala černé a bílé.


Dále jsem ve wishlistu měla černé ankle boots. Tyto jsem našla náhodou v Tescu. Byli poslední a za 399,-, takže jsem je tam nemohla nechat :))


V září přišli do ČR konečně babylips od Maybelline. Dva jsem si o prázdninách přivezla z Německa a byla jsem z nich nadšená, takže jsem si koupila ještě dva.


Dále jsem si koupila dvě nové knížky od Lindsey Kelk a to I heart Paris, I heart NewYork.

K podzimu patří svíčky. Já si na podzim vybrala fireside treats která voní jako opečené marshmallows ♥, salted caramel, vanilla chai která mi připomíná šampuk z LUSH, paradise spice a november rain.

Čím jste si za poslední dobu udělali radost vy? :)

1 comment:

  1. Yankee Candle jsem taky chtěla, ale z eshopu mi ani neposlali údaje k platbě, tak nic :( A volím raději éterické oleje!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete