Tuesday 26 August 2014

germany beauty haul

Pokud sledujete můj instagram, víte že jsem byla v Německu a co jsem si přivezla? Koupila jsem si sprchový gel od značky bebe. Tuto značku jsem u nás ještě neviděla. Nabízejí různé krémy, sprchové gely atd. Já si vybrala creamy vanilla sprchový gel, který mi voní jako chai latte. Dále jsem potřebovala šampon na vlasy a celkem mě zaujala značka Herbal essences, kterou jsem u nás taky neviděla. Šampon jsem ještě nevyzkoušela ale uvidíme jestli se dostane do mých oblíbenců :). Pak jsem si koupila ještě malý deodorant do kabelky.
Na babylips od Maybelline jsem se těšila nejvíce. Nakonec jsem si odnesla dva. Jeden v odstínu Cherry me, který trochu zbarví rty do červena a druhý jen hydratační. Dále jsem si koupila ještě Nivea lip butter s vůní vanilky a macadamia. Musím říct, že ten je úžasný. Voní jako vanilková zmrzlina a celkem dobře hydratuje rty.

Dále se vám chci ještě omluvit že jsem dlouho nepřidala žádný článek. Blog byl teď to poslední na co jsem myslela. Ale teď mám ještě skoro měsíc prázdniny tak snad bude víc článků. Také chystám room tour. Tento týden by mi měli už konečně přivést skříň a pak vám vše ukážu i když spíše jen detaily a tak. 

A kde jste byli letos na dovolené vy? A čím jste si udělali radost? :))


5 comments:

  1. Těším se na room tour a vůbec na všechny články, které přidáš :))

    ReplyDelete
  2. tím labellem jsi mne dostala :D chci ho taky :D

    ReplyDelete
  3. Pamatuju si, že značka Herbal Essences byla kdysi dávno k dostání i u nás ale pak ji stáhli, škoda, byla má oblíbená. Na room tour už se moc těším :)

    ReplyDelete
  4. Ty babylips jsou úžasný! Moc pěkné fotky:))

    ReplyDelete
  5. vau zaujímavé produkty :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    ReplyDelete